DSpace Repository

Жарнаманың отандық тауар өндірушілерге қажеттілігі мен маңызын ашудағы көркемдік өнерінің рөлі

Show simple item record

dc.contributor.author Бозтай, З.Б.
dc.date.accessioned 2023-12-07T11:55:10Z
dc.date.available 2023-12-07T11:55:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 2220-685X
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/11026
dc.description.abstract Мақалада жарнаманың отандық тауар өндірушілерге қажеттілігі мен маңызын ашудағы көркемдік өнерінің рөлі ұсынылған. Онда үздік деңгейде жасалынған жарнама сұраныстың, пайданың, бәсекелік күштің артуына және нарықтағы үлесін арттырып, кеңеюіне алып келетіндігін негіздеп, үздік жарнаманы жасауға әртүрлі салалардың шеберлері дизайнерлер мен суретшілердің қатысу қажеттігін ұсынған. Сонымен қатар түстің жарнаманың тиімділігіне әсері, оның адам сезіміне, жұбататын, алыстатып, жақындататыны, құштарландырып, қобалжытатын әсері зерттеледі. Әртүрлі тәжірибелерді қолдана отырып, жарнаманың маңызын ашу жоғары жасалған жарнаманың құндылығын арттырып, тұтынушылардың талғамдарын қалыптастырып, олардың рухани сезімдеріне әсерін тигізіп, сенімі мен сатып алу шешіміне ықпалын тигізетіні қарастырылады. Пішіндер мен көркемділік идеяларды, үйлесімді стилдерді қолдану тұтынушыларға ерекше психологиялық және эмоциялық тұрғыда әсер ететіні жайында айтылады. ru
dc.language.iso other ru
dc.subject жарнама ru
dc.subject коммуникация ru
dc.subject пайда ru
dc.subject бренд ru
dc.subject дизайнер ru
dc.subject түстік шешім ru
dc.title Жарнаманың отандық тауар өндірушілерге қажеттілігі мен маңызын ашудағы көркемдік өнерінің рөлі ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account