Аннотации:
Мақалада мектеп оқушыларын шығармашылық математикалық
әрекетке дайындау мәселесі қарастырылған. Шығармашылық іс-әрекет мынадай
белгілермен сипатталады: бір математикалық объектіні зерттеу барысында алынған кейбір
білімдерді екінші объектіге ауыстыру арқылы құбылыстарды, фактілерді, процестерді
немесе олардың бейнелерін түрлендіру, зерттелетін математикалық объектілерді
өзгертулер арқылы жаңа қатынастарға қосу, мәселенің шарты немесе талабы бойынша
жасалған , әрбір нысанды оның кескінімен сәйкестендіру; объектілер арасындағы туыстық
қатынастарды білу, шешуі жаңа фактілер мен нәтижелерді алуға тікелей әкелетін
тапсырманы неғұрлым жалпы немесе ерекше тапсырмамен ауыстыру, шектеу істі қарау,
қызмет нәтижелерінің жаңалығы, өзіндік және ерекше қызмет процесінде қолданылатын
әдістер мен құралдар туралы. Бұл мәселе мектеп оқушыларын параметрі бар
трансценденттік теңдеулерді шешуге үйрету процесінде зерттеледі. Алгебра сабағында
жалпылау және қайталау сабақтары мен талдаудың басы үшін белгілі орыс ғалымы
П.М.Эрдниев жасаған дидактикалық бірліктерді ұлғайту әдісі негізге алынса оқу әдістері
мен шығармашылық математикалық іс-әрекетте айтарлықтай жетістікке жетуге болатыны
көрсетілген.