Репозиторий Dspace

Мобильдi жол өтпе тiреуiнiң жұмысының математикалық үлгiсiн зерттеу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Балабекова, К.Г.
dc.date.accessioned 2023-06-01T06:33:53Z
dc.date.available 2023-06-01T06:33:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn 2616-7263
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1317
dc.description.abstract Мақалада қазiргi замаңда көкейкестi мәселелердiң бiрi жол кептелiстерiмен күресуге арналған құрылғы мобильдi жол өтпесi ұсынылған. Мобильдi жол өтпелерi қоршаған ортаны жақсартып, экономикалық тиiмдiлiктi арттырады. Мобильдi жол өтпесi құрылымының сипаттамалары, бөлшектерi аталған. Оңтайлы ұзындығы көрсетiлген. Жол өтпенiң элементтерi соңғы айырымдар және соңғы элементтер арқылы жасалған есептеулер салыстырылған. Мобильдi жол өтпесi құрылымы берiктiкке, орнықтылыққа және тұрақтылыққа жұмыс жасайтыны қорытындыланған. Мобильдi жол өтпесiнiң кеңiстiк қаңқасы аналитикалық орын ауыстыру әдiсiмен есептелген. Мақалада негiзгi көңiл мобильдi жол өтпесiнiң туреулерiне аса назар аударған. Сонымен қатар, мобильдi жол өтпесiнiң тiреулерi серпiмдi ортада жұмыс жасауы үшiн тiреудiң табанын кертiктерi бар резеңкемен қаптау ұсынылған. Тiреулер асфальтбетон бетiн деформацияламау үшiн тiреулердiң математикалық үлгiсi дифференциалдау арқылы есептелiп, зерттелген. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject мобильдi жол өтпесi ru
dc.subject соңғы айырым әдiсi ru
dc.subject соңғы элементтер әдiсi ru
dc.subject тiреу ru
dc.subject резеңкелi тiреу ru
dc.title Мобильдi жол өтпе тiреуiнiң жұмысының математикалық үлгiсiн зерттеу ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись