Аннотации:
Қызмет көрсету саласына жататын кәсіпорындар нарықтық экономика
жағдайында өмір сүру үшін қызмет көрсету сапасын тұтынушылардың сұранысын
қанағаттандыратын деңгейде ұстауы, сонымен қатар қызмет көрсетудегі кемшіліктерді дер
кезінде жойып, қызмет көрсетудің сапасын жетілдіріп отыруы маңызды. Нарықтық
қатынастардың дамуы жаңа міндеттердің туындауын тудырады, бұл өз кезегінде қызмет
көрсететін ұйымдарды басқару жүйесін жетілдіру қажеттілігін тудырады.
Мақалада логистика саласындағы қызмет көрсетуші ұйымдарда сапа менеджментін
басқаруды жақсартужәне кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру қарастырылған.
Бұл мақаланы жазудағы мақсат - логистика нарығындағы кәсіпорындардың қызмет
көрсетудегі сапа менеджментін зерттеу мен жақсарту кеңестерін ұсыну.