DSpace Repository

ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІДЕГІ АҚПАРАТТЫҢ ЖӘНЕ ЦИФРЛЫ МАРКЕТИНГТІҢ ТУРИЗМДІ ДАМЫТУҒА ЫҚПАЛЫ

Show simple item record

dc.contributor.author ТҰРЖАН, Оңайгүл
dc.contributor.author ЕГЕМБЕРДИЕВ, Исках
dc.date.accessioned 2024-05-15T06:35:58Z
dc.date.available 2024-05-15T06:35:58Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier.isbn 978-601-337-114-6
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/14020
dc.description.abstract Ішкі және сыртқы туризмді дамытуға ықпал ететін коммуникациялық құралдардың бірі – ақпарат беру. Туристердің қызығушылығын тудыратын ақпараттарда елдегі тарихи-мәдени орындарды көрсету маңызды. Және бұл туралы әлеуметтік желіде туристердің өздері тарататын ақпараттардың ықпалы күшейіп келеді. Әсіресе, нақты деректерге ғана емес, түрлі аңыздарға құрылған ақпараттардың да саяхатшылар үшін тартымды болары сөзсіз. Бұл мақалада осындай маңызы бар кейбір тарихи орындар туралы деректерді Қазақстан туризмін насихаттау мақсатындағы мақалаларда қолданудың ерекшеліктері және ақпарат таратудың жаңа тәсілдері туралы баяндалады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject туризм ru
dc.subject ақпарат ru
dc.subject Қазақ елі ru
dc.subject тарихи-мәдени орындар ru
dc.title ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІДЕГІ АҚПАРАТТЫҢ ЖӘНЕ ЦИФРЛЫ МАРКЕТИНГТІҢ ТУРИЗМДІ ДАМЫТУҒА ЫҚПАЛЫ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account