Аннотации:
Бұл мақалада елдердің энергетикасы адамзаттың энергияға
деген қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін көптеген ресурстарды жұмсайды
деген мәселемен қатар мақалада баламалы энергия көздерінің түрлері және
олардың артықшылықтары мен кемшіліктері қарастырылады. Бүгін таңда
мектепте экологияны оқыту және осы пәнді міндетті мектеп бағдарламасына
енгізу туралы талқылануда. Дәстүрлі энергия көздерін кеңінен қолданумен
қатар қазіргі әлемде дәстүрлі емес (немесе баламалы) энергетика ресурстарын
экономикалық айналымға тарту әрекеттері қарастырылды. Планетадағы
экологиялық жағдайдың үнемі нашарлауы жағдайында адамзат балама энергия
көздерін іздеуге мәжбүр екендігін білім алушыларға анық көрсетіледі.
Экологиялық тәрбие-бұл әлеуметтік тәжірибе ретінде экологиялық мәдениетті
ұрпақтарға беру арқылы тұлғаны (ұрпақты) әлеуметтендіру процесі. Бұл
процесс аясында табиғатты, өмір сүру ортасын және денсаулықты қорғау
саласындағы әлеуметтік құнды сенімдер, мінез-құлық формалары мен
эмоционалды тәжірибе қалыптасады.