DSpace Repository

Медиа контент арқылы жасөспірімдердің дүниетанымын қалыптастыру

Show simple item record

dc.contributor.author Байменова, Б.С.
dc.contributor.author Кулжабекова, С.О.
dc.date.accessioned 2024-05-28T07:18:51Z
dc.date.available 2024-05-28T07:18:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/14694
dc.description.abstract Мақалада медиа контент арқылы жасөспірімдердің дүниетанымын қалыптастырудың жолдары талданған. Осы салада зерттеген ғалымдардың теориялық еңбектері негізге алынған. Заманауи қоғамдағы медиа контент ұғымының мәні, мазмұны, қағидалары негізге алынады. Медианың классификациясы сараланып, жасөспірімдердің әлеуметтік ортаға жеңіл бейімделуін сөз еткен. Медиа сауаттылыққа тән құзыреттер қарастырылып, оларға түсініктеме берілген. Индустриалды технократтық қоғамда өмір сүруі үшін адамдарға қажет дағдыларға тоқталған. Медиабілім мен медиа мәдениетті қоғамды жаңғырту факторлары екені нақтыланады. Жасөспірімдердің дүниетанымын қалыптастыруда оң бағыт беретін әлеуметтік медиа контенттердің саны мен сапасын молайтып, жасөспірімдердің медиа сауатты болуын қамтамасыз ету педагогтардың дұрыс бағыт беруінде екені нақты айтылады. Авторлар тақырыпты зерттеу барысында әлеуметтік медиа, жаңа медиа ұғымдарын нақтылаған. Жасөспірімдердің әлеуметтенуіне әсер ететін медиа контенттің ерекшеліктері зерделенеді жаңа медиаға талдау жасалады. Басты ұғымдардың мағынасын ашып көрсете отырып, ақпараттың басты көзі болып тұрған ғаламдық желі мүмкіндіктерін тиімді , сауатты қолдануды ұсынады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject медиа ru
dc.subject әлеуметтік медиа ru
dc.subject медиа контент ru
dc.subject әлеуметтік құбылыс ru
dc.subject жасөспірімдердің дүниетанымы ru
dc.subject ақпараттық сауаттылық ru
dc.title Медиа контент арқылы жасөспірімдердің дүниетанымын қалыптастыру ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account