Выпуск 2019, №2 (127)

 

Недавние добавления

  • Есенбекова, Ұ.М. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2019)
    Бүгінгі жеке тұлға – қабылдайтын ақпаратының айнымастай көрінісі. Қолданатын ақпарат көздерін сараптау арқылы оның психологиялық портретін жасауға болады. Адамның рухани және интеллектуалдық деңгейін, кәсібін, әлеуметтік ...
  • Хахазова, З.М.; Баткеева, Б.Т. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2019)
    27 лет независимости нашей Республики стали динамичными в развитии казахстанских средств массовой информации. С изменением политико-экономического строя Республики изменилась и инфраструктура средств массовой информации. ...
  • Қожахметова, Л.Т. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2019)
    Өзекті мәселелерді көтеріп, оларды шешу жолдарын талқылайтын еркін баспасөз - дамыған қоғамның, мемлекеттің ажырамас бөлігі. Қазақстандық баспасөзге цифрлық технологиялардың енгізілуі гаджет қолданатын жаңа аудиторияның ...
  • Есдаулетов, А.О.; Есдаулетова, А.М. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2019)
    Информационно-коммуникационные технологии изменили формат изданий СМИ. В виду сокращения изданий печатных изданий, телевещания и радиовещания остро проявляется проблема увеличения тиражирования и сохранения целевой ...
  • Тоқтарбай, Б.; Жақсылық, А. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2019)
    Автор бұл мақалада жаңа медиа және оның ішінде блогерлік жайлы баяндайды. Интернеттің пайда болуы коммуникация саласы үшін үлкен жетістік болғандығын сонымен қатар әсіресе, журналистика үшін айтулы кезең екендігін атап ...
  • Арын, Е.М.; Арын, Р.С. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2019)
    Отношения государственных органов с общественными институтами опираются на устойчивые и разнообразные формы коммуникаций, влияющих на восприимчивость и транспарентность реализуемых решений и программ, уровень доверия и ...
  • Көшкенов, Н.Ж.; Сақ, Қ.Ө. (ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2019)
    Жаһандану, дәстүрлердің жойылуы, глокализация, детерриторизация, даралану (индивидуализация), медиатизация тәрізді ұғымдар қазіргі қоғамда мәдениет пен коммуникацияны өзгертуші әлеуметтік үдеріс ретінде трендке айналуда. ...