DSpace Repository

Визуалды ақпарат: теориялық негіздері мен ықпал ету механизмдері

Show simple item record

dc.contributor.author Тұржан, О.І.
dc.contributor.author Егембердиев, И.Д.
dc.contributor.author Ибраева, Э.Е.
dc.date.accessioned 2023-06-07T05:09:44Z
dc.date.available 2023-06-07T05:09:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn 2616-7174
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1769
dc.description.abstract Бұл мақалада PR мақсатындағы ақпараттарда және имидждік, жарнама мен маркетингтік ақпараттарда визуализация тәсілдерін қолдану механизмдері мен оның ғылыми негіздері қарастырылады. Көзге көрілмейтін ақпаратты көрілетін формаға келтірудің ақпарат таратудағы ықпал ету механизмдеріне зерттеу жүргізіліп, олардың түп негізін анықтаған ғылыми тұжырымдамалар зерделенеді. Ақпаратты эйдосфера арқылы қабылдау тұтынушы үшін өте тиімді және оның көрнекілігі мен интерактивтілігінің де теориялық тұжырымдары бизнес үшін аса қажет технология. Визуалды ақпаратта қолданылатын стереотиптік, символдық белгілердің интерактивтілік, медиапсихологиялық, менталитеттік қырлары, визуализация мен тайм-менеджменттің өзара байланысу механизмі – зерттеу мақаламыздың маңызды объектісі. Визуалды ақпараттың мақсатты аудиторияға эстетикалық жағымдылық беретіндігінің, барлық тілдегі адамдар үшін аудармашысыз-ақ түсінікті болатындығының, ақпарат таратушы туралы жағымды пікір қалыптасатындығының себептері көрсетіледі. Визуалды ақпарат жасауға мүмкіндік беретін қолжетімді ең қарапайым да, тиімді сервис-программалар туралы шағын ақпарат-сілтемелер берілді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject визуализация ru
dc.subject кескін ru
dc.subject стереотип ru
dc.subject символ ru
dc.subject ақпарат ru
dc.subject PR ru
dc.subject жарнама ru
dc.subject метафора ru
dc.title Визуалды ақпарат: теориялық негіздері мен ықпал ету механизмдері ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account