Репозиторий Dspace

Қонақ үй кәсіпорындардағы сервисті жетілдіру жолдары (шетел тәжірибесі мысалында)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жеңісбек, Дидар
dc.date.accessioned 2023-06-07T06:45:22Z
dc.date.available 2023-06-07T06:45:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.isbn 978-601-337-170-2
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/1820
dc.description.abstract Ұсынылған жұмыста қазіргі таңдағы қонақ үй бизнесіндегі жаңа технологиялардың қызмет көрсету жүйесіне еңгізудің теориялық аспектілері қарастырылып, аймақтардағы қонақ үйлер жүйесіндегі сервисті жетілдіру жолдарының қызмет көрсету жүйесін кешенді бағалауға бағытталған әдістеме әзірленді. Шетел тәжірибесіндегі қонақ үй кәсіпорындардағы сервисті жетілдіру жолдарының әлеуетін бағалауда қолданылатын факторлар қарастырылған ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject қонақжайлылық ru
dc.subject туризм индустриясы ru
dc.subject қонақжайлылық шаруашлығы ru
dc.subject индустриядағы инновациялар мен технологиялар ru
dc.title Қонақ үй кәсіпорындардағы сервисті жетілдіру жолдары (шетел тәжірибесі мысалында) ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись