Репозиторий Dspace

ФИЗИКА БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУДАҒЫ ӨЗЕКТІ ТЕНДЕНЦИЯЛАР: СЫН-ҚАТЕРЛЕР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мырзақұл, Әсел Нұрматілләқызы
dc.date.accessioned 2024-11-12T10:36:01Z
dc.date.available 2024-11-12T10:36:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-7697-07-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/18702
dc.description.abstract Бұл мақалада физика саласындағы оқушылардың білімін бағалаудың өзгеретін ландшафты зерттеледі, заманауи тенденциялар қамтылады, мәселелер шешіледі және болашақ перспективалар қарастырылады. Физика бойынша білім берудегі бағалау әдістемелері технологиялық жетістіктердің, педагогикалық өзгерістердің және дағдылардың тұтас дамуына өсіп келе жатқан екпіннің әсерінен айтарлықтай өзгерістерге ұшырады. Құжат бағалаудың жаңа тәсілдерін енгізу кезінде мұғалімдердің алдында тұрған қиындықтарды қарастырады, сонымен қатар физиканы оқытудың тиімділігін арттырудың әлеуетті артықшылықтары мен ұзақ мерзімді перспективаларын сипаттайды. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject физика ru
dc.subject бағалау ru
dc.subject қиындықтар ru
dc.subject перспективалар ru
dc.title ФИЗИКА БОЙЫНША ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУДАҒЫ ӨЗЕКТІ ТЕНДЕНЦИЯЛАР: СЫН-ҚАТЕРЛЕР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись