Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сарсенова, Индира Каирлиевна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T10:42:25Z | |
dc.date.available | 2024-11-12T10:42:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-7697-07-5 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/18705 | |
dc.description.abstract | Бұл мақала физика пәнін оқытуда функционалдық сауаттылық ұғымын ұштастыру арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін қалыптасырудың жолдары көрсетіледі.Қазіргі білім беру жүйесінің алға қойған мақсаты-әрбір оқушыны өзінің оқу іс-әрекетін саналы және шығармашылықпен басқаруға,оқу ақпаратының қарқынды ағынын бағдарлауға және оның қызметінің таптырмас алғышарты,құралы және нәтижесі болып табылатын білімді өз бетінше алуға үйрету болып табылады.Яғни,үздіксіз білім беру жүйесінде қалыптасқан білім-оқу процесінде оқушылардың зияткерлік қабілеттерін дамыту мәселесін шешу,әрбір мұғалімнің,соның ішінде жаратылыстану пәні мұғалімінің басты міндеттерінің бірі.Бұл жұмыстар болашақта оқушылардың физика пәнінен алған білімдері өмірде қолдануға мүмкіндік бере алатындығы туралы жазылған. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ | ru |
dc.subject | физика | ru |
dc.subject | функционалдық сауаттылық | ru |
dc.subject | танымдық белсенділік | ru |
dc.subject | интелектуалды ойын | ru |
dc.title | ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫНЫҢ МАҢЫЗЫ | ru |
dc.type | Article | ru |