Репозиторий Dspace

ИНТЕГРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕ МАРКЕТИНГТІК АҚПАРАТ ЖӘНЕ ОНЫҢ МАҢЫЗДЫ СИПАТТАМАЛАРЫ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мұратқызы, Айсұлу
dc.date.accessioned 2024-11-18T04:49:18Z
dc.date.available 2024-11-18T04:49:18Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-7697-07-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/18747
dc.description.abstract Маркетингтік ақпараттық жүйелердің дамуы және деректерді өңдеу мен талдау мүмкіндіктерінің артуы басқару иерархиясының жоғары сатыларында шешім қабылдауды ақпараттық қамтамасыз етудегі маркетингтік ақпараттық жүйелердің рөлін күшейтуге әкелді. Маркетингтік қызметті талдау, жоспарлау, енгізу және тиімділігін бақылау процесінде менеджерлерге әр түрлі ақпарат қажет. Егер бұрын ақпараттық жүйелер негізінен төменгі басқару буынының ақпаратқа қажеттілігін қамтамасыз ету үшін пайдаланылса, қазіргі уақытта жоғары және орта буын менеджерлерінің маркетингтік ақпарат жүйелерін пайдалануы тұрақты түрде өсуде. Маркетингтік шарттарында керектi мөлшерде жұмыс iстеу үшiн, шешім қабылдауға дейінгі және кейінгі адекваттық ақпаратты алу керек. Ақпарат әзiрлеуге маркетинг себептердiң жиыны керек, компанияның маркетинг жоспарын қайта қарау жинау керек немесе оның элементтерi қандай болса да жобалануы керек. Жетекшiлердiң интуициялық пiкiрлеріне немесе тәжiрибесіне сүйену жеткiлiктi емес. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject маркетингтік ақпарат жүйесі ru
dc.subject мәліметтер базасы ru
dc.subject интерактивті маркетинг ru
dc.title ИНТЕГРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕ МАРКЕТИНГТІК АҚПАРАТ ЖӘНЕ ОНЫҢ МАҢЫЗДЫ СИПАТТАМАЛАРЫ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись