Аннотации:
Бұл мақалада оқушылардың – адам дамуының жасөспірімдік кезеңнен
дербес ересектік (пісу) кезеңіне өтуіне сәйкес келетін кезең туралы зерттеу жұмысы
жүргізіледі. Студенттік шақ тұлғалану кезеңінің соңғы кезеңі болып саналады. Методикалық функциялардың негізінде жатқан нейродинамикалық процестердің даму ерекшеліктерін және олардың студенттердің білім сапасына әсерін зерттеу мәселесі психологиялық білім
жүйесіндегі негізгі және жеткіліксіз зерттелген мәселелердің бірі болып табылады. Сондықтан қазіргі жағдайда жоғары оқу орындарында білім беру процесі дені сау, күйзеліске төзімді және тиімді тұлғаны қалыптастыруға бағытталуы және оқушыларлардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып жүзеге асырылуы тиіс. Сонымен, мектептерде оқу жағдайына оқушыларлардың психофизиологиялық ерекшеліктерін зерттеу мәселелері өзекті және әрі
қарай зерттеуді қажет етеді.