dc.contributor.author |
Баянтаева, Асем Нуржановна |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-20T11:09:04Z |
|
dc.date.available |
2024-11-20T11:09:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-7697-07-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/19094 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада біз жүйелі ойлау тәсілін қолдана отырып, оқу пәні бойынша
білімдегі олқылықтарды жоюды бастаймыз. Біздің мақсатымыз-химиялық білімге қатысты заманауи оқыту шеңберлерін, яғни, ақпаратты өңдеу теориясы, мағыналы оқыту, әлеуметтікмәдени теория және үш өлшемді оқыту жүйесін пайдалана отырып, химия пәнінің студенті тұрғысынан жүйелік ойлауды зерттеу болып табылады. Осы талдауды қолдана отырып, біз осы тәсілді қолдана отырып, одан әрі білім беру зерттеулері мен дамуын ынталандыру үшін химиялық білім беруде жүйелік ойлауды қолданудың мүмкіндіктері мен қиындықтарын атап өтіледі. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ |
ru |
dc.subject |
жүйелік ойлау |
ru |
dc.subject |
іскерлік ойын |
ru |
dc.subject |
кәсіби дағды |
ru |
dc.subject |
құзыреттілік |
ru |
dc.subject |
интеграцияланған тәсіл |
ru |
dc.subject |
интегративті-жүйелік деңгей |
ru |
dc.subject |
эмпирикалық-жүйелік деңгей |
ru |
dc.title |
ХИМИЯ СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ЖҮЙЕЛІК ОЙЛАУ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |