Репозиторий Dspace

ХИМИЯ СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ЖҮЙЕЛІК ОЙЛАУ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Баянтаева, Асем Нуржановна
dc.date.accessioned 2024-11-20T11:09:04Z
dc.date.available 2024-11-20T11:09:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.isbn 978-601-7697-07-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/19094
dc.description.abstract Бұл мақалада біз жүйелі ойлау тәсілін қолдана отырып, оқу пәні бойынша білімдегі олқылықтарды жоюды бастаймыз. Біздің мақсатымыз-химиялық білімге қатысты заманауи оқыту шеңберлерін, яғни, ақпаратты өңдеу теориясы, мағыналы оқыту, әлеуметтікмәдени теория және үш өлшемді оқыту жүйесін пайдалана отырып, химия пәнінің студенті тұрғысынан жүйелік ойлауды зерттеу болып табылады. Осы талдауды қолдана отырып, біз осы тәсілді қолдана отырып, одан әрі білім беру зерттеулері мен дамуын ынталандыру үшін химиялық білім беруде жүйелік ойлауды қолданудың мүмкіндіктері мен қиындықтарын атап өтіледі. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ ru
dc.subject жүйелік ойлау ru
dc.subject іскерлік ойын ru
dc.subject кәсіби дағды ru
dc.subject құзыреттілік ru
dc.subject интеграцияланған тәсіл ru
dc.subject интегративті-жүйелік деңгей ru
dc.subject эмпирикалық-жүйелік деңгей ru
dc.title ХИМИЯ СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ЖҮЙЕЛІК ОЙЛАУ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись