dc.contributor.author |
Диникул, Фариза Динмуханбетқызы |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-20T11:10:48Z |
|
dc.date.available |
2024-11-20T11:10:48Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-7697-07-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/19095 |
|
dc.description.abstract |
Бұл зерттеу жұмысы химияны оқытуда модульдік технологияны қолданудың тиімділігін бағалауға арналған. Зерттеу барысында әртүрлі елдер арасында
химиялық білім беруде модульдік технологияны қолдану нәтижелері талданды. Талдау барысында дәстүрлі оқыту әдістерімен салыстырғанда модульдік технологияны қолдану бойынша білім алушылардың үлгерімі, оқуы және жалпы реакциясы салыстырылды. Зерттеу нәтижелері модульдік технологияның химияны оқытуда тиімдірек екендігі туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді, оның оқу үдерісін жетілдіруде және студенттердің химияны оқуға деген қызығушылығын арттыруда айтарлықтай пайдаланатынын растайды. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ |
ru |
dc.subject |
модульдік оқыту технологиясы |
ru |
dc.subject |
химия |
ru |
dc.subject |
дидактика |
ru |
dc.title |
ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ ТИІМДІЛІГІН АНЫҚТАУ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |