DSpace Repository

Өңірлік мәдени брендті қалыптастырудың теориялық негіздері

Show simple item record

dc.contributor.author Ермагамбетова, К.С.
dc.date.accessioned 2023-06-08T05:08:23Z
dc.date.available 2023-06-08T05:08:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.issn 2616-7255
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/2002
dc.description.abstract Әлемдегі жаһандық нарықтық бәсекелестік өңірлер арасында инвестиция, турист, жаңа тұрғын және кәсіпкерлерді тарту үшін бәсекеге түсуіне әсерін тигізбей қоймады. Өңірді дамыту мүддесін қолдаушылар маркетингтік құралдарды пайдалана бастады. Өңірдің тартымдығы мен танымалдығын жетілдіретін маңызды құралдардың бірі – өңірлік мәдени брендті жасау және оны жылжыту. Өңірге қалалар, шағын аймақтар, жергілікті мекендер, өлке және жалпы ел жатады. Өңірлік брендинг міндеті мақсатты аудиторияның санасында өңір туралы жағымды, қалауындағы келбетті және көзқарасты қалыптастыру. Алайда, өңірлік брендинг үрдісі өте күрделі, тиімді стратегиялық мақсатты қажет ететін ұзақ мерзімді үрдіс. Сондықтан өңірлік брендингтің мән-мағынасын түсіну, бағыты мен жүзеге асыру құралдарын анықтап алу қажет. Мақалада өңірлік мәдени брендинг үрдісіне теориялық-әдістемелік талдау жасалады. Өңірлік брендингтің ұғымдық мәні мен мағынасы анықталды. Аталған мәселе бойынша әртүрлі ғылыми тұжырымдамаларға талдау жасалды. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject өңірлік брендинг ru
dc.subject мәдени бренд ru
dc.subject өңірлік бірегейлік ru
dc.subject аймақ имиджі ru
dc.subject мәдени мұра ru
dc.subject естелік орындар ru
dc.title Өңірлік мәдени брендті қалыптастырудың теориялық негіздері ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account