DSpace Repository

КӘСІПОРЫНДАРДАҒЫ ӨНДІРІЛГЕН ӨНІМДІ ӨТКІЗУ БОЙЫНША ТАЛДАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Серікқали, Сәбит Мұхтарұлы
dc.date.accessioned 2023-06-12T05:57:12Z
dc.date.available 2023-06-12T05:57:12Z
dc.date.issued 2023-02-17
dc.identifier.isbn 978-601-337-121-4
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/2324
dc.description.abstract Бұл мақалада кәсіпорындардағы өндірілген өнім мен көрсетілетін қызметтерді өткізу бойынша талдау мәні мен міндеттері, сату көлеміне әсер ететін факторларды зерттеу әдістері, талдау тәртібі қарастырылған. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject экономика ru
dc.subject қаржылық талдау ru
dc.subject кәсіпорын ru
dc.subject нарық ru
dc.subject өнімді өткізу ru
dc.title КӘСІПОРЫНДАРДАҒЫ ӨНДІРІЛГЕН ӨНІМДІ ӨТКІЗУ БОЙЫНША ТАЛДАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account