Репозиторий Dspace

КӘСІПОРЫНДАРДАҒЫ ӨНДІРІЛГЕН ӨНІМДІ ӨТКІЗУ БОЙЫНША ТАЛДАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Серікқали, Сәбит Мұхтарұлы
dc.date.accessioned 2023-06-12T05:57:12Z
dc.date.available 2023-06-12T05:57:12Z
dc.date.issued 2023-02-17
dc.identifier.isbn 978-601-337-121-4
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/2324
dc.description.abstract Бұл мақалада кәсіпорындардағы өндірілген өнім мен көрсетілетін қызметтерді өткізу бойынша талдау мәні мен міндеттері, сату көлеміне әсер ететін факторларды зерттеу әдістері, талдау тәртібі қарастырылған. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject экономика ru
dc.subject қаржылық талдау ru
dc.subject кәсіпорын ru
dc.subject нарық ru
dc.subject өнімді өткізу ru
dc.title КӘСІПОРЫНДАРДАҒЫ ӨНДІРІЛГЕН ӨНІМДІ ӨТКІЗУ БОЙЫНША ТАЛДАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись