Репозиторий Dspace

ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ПАРЕМИЯЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ЖОЛЫ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ақанова, Н.С.
dc.date.accessioned 2023-06-12T09:37:05Z
dc.date.available 2023-06-12T09:37:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.isbn 978-601-337-778-0
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/2370
dc.description.abstract Бұл мақалада паремиология саласына қатысты мәселелер, оның ішінде паремиологияның бір саласы деп танылып жүрген мақал-мәтелдердің теориялық, әдістемелік мәселелері қарастырылады. Қазақ тіліндегі паремияларды оқыту мәселелері мен жолдары, интерактивті тапсырмалардың маңыздылығы, оқытуда туындайтын қиындықтар талданады. Мақал-мәтелдерді антропоцентристік бағытта оқытудың тиімділігі сөз етіледі. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject Паремиология ru
dc.subject паремия ru
dc.subject мақал-мәтелдер ru
dc.subject оқыту технологиялары ru
dc.subject концепт ru
dc.title ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ПАРЕМИЯЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ЖОЛЫ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Қазақ тілін оқыту мәселелері және заманауи педагогикалық технологиялар [18]
    «Қазақ тілін оқыту мәселелері және заманауи педагогикалық технологиялар» атты Республикалық ғылыми-практикалық семинар материалдары жинағына қазақ тілін оқытудың өзекті мәселелері, тілдерді заманауи оқыту және инновациялық технологиялар, мәдениетаралық коммуникациядағы түркі тілдері секілді қазіргі көкейкесті зерттеулер, ғылыми материалдар енгізілген. Педагогика ғылымдарының кандидаты, профессор Асанова Ұлмекен Отарқызының еңбектері, ұстаздық болмысы, ғалымдығы жайлы мақалалар қамтылған.

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись