Репозиторий Dspace

Инлюзивті білім берудің тарихи-педагогикалық негіздері

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Байменова, Б.С.
dc.contributor.author Жубакова, С.С.
dc.date.accessioned 2023-06-13T10:34:17Z
dc.date.available 2023-06-13T10:34:17Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/2561
dc.description.abstract Инлюзивті білім берудің тарихи-педагогикалық негіздеріне хронологиялық талдау жасау арқылы мынaндaй міндеттер шешілді: бұл пpoцеcтің шетелде және біздің елімізде кезеңкезеңмен іcке acыpылғaндығы туралы мәлімет алынды, халықаралық нормaтивтік құжaттapға анализ жасау барысында аталған проблеманың мемлекеттік деңгейде қолдау көрсетілгендігі туралы айқындалды. Сонымен қатар инклюзивті білім берудің даму және қалыптасу тарихына тоқтала отырып, әр кезеңнің өзіндік ерекшеліктеріне талдау жасалған. Жинақталған мәліметтер мен деректерді сұрыптау барысында статистикалық, анализ және синтез т.б әдістер қолданылған. Интеграцияның хронологиялық даму тенденциясына тоқталу арқылы бұл реформаның шет елде және біздің елімізде әртүрлі қарама-қайшылықтармен іске асырылғандығына, нopмaтивтік құжaттapмен дәлелденгендігіне, еліміздің жаңа бағытында пайда болған ықпалдастырудың мета жүйесі екендігіне талдау жасалған. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject Инклюзивті білім беру ru
dc.subject инклюзивті оқыту ru
dc.subject мүмкіндігі шектеулі балалар ru
dc.subject сегрегация ru
dc.subject нормалау ru
dc.subject интеграция ru
dc.title Инлюзивті білім берудің тарихи-педагогикалық негіздері ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись