Репозиторий Dspace

ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОЦЕНИВАНИЯ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ерсултанова, Гульнур Серикбаевна
dc.date.accessioned 2023-06-21T05:19:08Z
dc.date.available 2023-06-21T05:19:08Z
dc.date.issued 2022-04-22
dc.identifier.isbn 978-601-337-659-2
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/2893
dc.description.abstract Мақалада магистранттарды бағалау жүйесінің теориялық негіздері талданады. Магистранттардың оқу жетістіктерін бағалау білім беру бағдарламасының тиімділігін бағалаудың негізгі компоненті болып табылады. Оны өткізу жоғары оқу орындарында оқыту үшін жағдайларды іске асырудың және тұтастай ЖОО-ның да, атап айтқанда білім беру бағдарламасының миссиясы мен пайымының басқа да аспектілеріне қол жеткізудің, яғни стратегиялық мақсаттар мен жоспарларға қол жеткізудің сәйкестігін көрсетеді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject магистратура ru
dc.subject бағалау ru
dc.subject оқытудың мақсаттары мен нәтижелері ru
dc.subject бағалау қағидаттары ru
dc.subject бағалаудың нысандары мен әдістері ru
dc.subject білім беру сапасы ru
dc.title ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОЦЕНИВАНИЯ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Современное общество и педагогическое образование [78]
    Жинақта Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, «Педагогика» кафедрасының 60 жылдығына арналған «ЗАМАНАУИ ҚОҒАМ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ» тақырыбындағы Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы.

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись