Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ерсултанова, Гульнур Серикбаевна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-21T05:19:08Z | |
dc.date.available | 2023-06-21T05:19:08Z | |
dc.date.issued | 2022-04-22 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-337-659-2 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/2893 | |
dc.description.abstract | Мақалада магистранттарды бағалау жүйесінің теориялық негіздері талданады. Магистранттардың оқу жетістіктерін бағалау білім беру бағдарламасының тиімділігін бағалаудың негізгі компоненті болып табылады. Оны өткізу жоғары оқу орындарында оқыту үшін жағдайларды іске асырудың және тұтастай ЖОО-ның да, атап айтқанда білім беру бағдарламасының миссиясы мен пайымының басқа да аспектілеріне қол жеткізудің, яғни стратегиялық мақсаттар мен жоспарларға қол жеткізудің сәйкестігін көрсетеді. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | магистратура | ru |
dc.subject | бағалау | ru |
dc.subject | оқытудың мақсаттары мен нәтижелері | ru |
dc.subject | бағалау қағидаттары | ru |
dc.subject | бағалаудың нысандары мен әдістері | ru |
dc.subject | білім беру сапасы | ru |
dc.title | ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОЦЕНИВАНИЯ | ru |
dc.type | Article | ru |