Репозиторий Dspace

МЕГАТРЕНДЫ В ЭКОЛОГООРИЕНТИРОВАННОМ ОБУЧЕНИИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ – МЕТОД КЕЙСОВ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жаукина, С.А.
dc.contributor.author Бежина, В.В.
dc.date.accessioned 2023-06-21T05:21:40Z
dc.date.available 2023-06-21T05:21:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.isbn 978-601-337-659-2
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/2894
dc.description.abstract Бұл мақалада кейс әдісі арқылы болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарлы сауаттылығын қалыптастырудың қазіргі нәтижелері ашылған. Авторлар білім берудегі мегатрендтердің белгісіздігі идеясын және «реакция-реакция-рефлексия рефлексия» тәсілін ұсынады, бұл экологиялық білімге қатысты экологиялық бағдарланған білім беруді кеңіре кетіп орналастырады. Кейс әдісін қолдану болашақ мұғалімдердің зерттелетін экологиялық сауаттылығының операциялық құрамдас бөлігін арттырады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject мегатренд ru
dc.subject кейс әдісі ru
dc.subject экологиялық бағдарлы білім ru
dc.subject экологияға бағытталған сауаттылық ru
dc.subject болашақ мұғалімнің біліктілігін арттыру ru
dc.title МЕГАТРЕНДЫ В ЭКОЛОГООРИЕНТИРОВАННОМ ОБУЧЕНИИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ – МЕТОД КЕЙСОВ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Современное общество и педагогическое образование [78]
    Жинақта Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, «Педагогика» кафедрасының 60 жылдығына арналған «ЗАМАНАУИ ҚОҒАМ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ» тақырыбындағы Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы.

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись