Репозиторий Dspace

UNDERSTANDING OF PERSONAL BRAND BY TEACHERS

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Gabdullina, Aigerim Yerlanovna
dc.date.accessioned 2023-06-21T06:00:30Z
dc.date.available 2023-06-21T06:00:30Z
dc.date.issued 2022-04-22
dc.identifier.isbn 978-601-337-659-2
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/2912
dc.description.abstract With the active growth of social network users, the need for the ability to express yourself on this platform has also grown. The term personal brand began to be actively used by users. Now it is used not only by commercial organizations, but also by individuals. This study aims to find out how teachers in Kazakhstan understand the meaning of personal branding and to identify the key components of its meaning. A teacher's personal brand can be effectively used for educational purposes and to promote the teaching profession. ru
dc.language.iso en ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject Personal brand ru
dc.subject social media ru
dc.subject instagram ru
dc.subject teachers’ personal branding ru
dc.title UNDERSTANDING OF PERSONAL BRAND BY TEACHERS ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Современное общество и педагогическое образование [78]
    Жинақта Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, «Педагогика» кафедрасының 60 жылдығына арналған «ЗАМАНАУИ ҚОҒАМ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ» тақырыбындағы Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы.

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись