Репозиторий Dspace

Инклюзивті білім беру жағдайында мұғалімдердің кәсіби дамуы

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Байменова, Б.С.
dc.contributor.author Ысқақ, А.Ә.
dc.date.accessioned 2023-06-29T06:29:16Z
dc.date.available 2023-06-29T06:29:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/3141
dc.description.abstract Мақалада инклюзивті білім беру саласындағы мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру жолдары, бағыттары мен ерекшеліктері теориялық және практикалық тұрғыда қарастырылады. Зерттеу барысында кәсіби құзыреттілік мәселелерімен айналысатын бірқатар шетелдік ғалымдардың зерттеулері мен қызметтері, соның ішінде кәсіби дайындықты дамытуға үлес қосқан қазақстандық ғалымдардың зерттеулері талданады. Әр түрлі аспектілердегі психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктің мәні мен мазмұнын ашу үшін «мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі», «жанжақты құзыреттілік» және «кәсіби құзыреттілік», «кәсіби даму», «инклюзивті орта», «инклюзивті білім беру» ұғымдарына жан-жақты талдау жасалынған. Мақала мазмұнында авторлар инклюзивті және интеграцияланған білім беру процесінің ерекшеліктерін, қызметін, тенденциясын және тарихи даму жағдайына салыстырмалы талдау жасайды. Атап айтқанда, ол американдық мектептердің озық тәжірибелеріне және олардың білім беру жүйесіндегі ұлттық моделі мен парадигмасына негізделгендігін дәлелдейді.Инклюзивті білім беру жағдайында мұғалімнің кәсіби дамуына әсер ететін факторларға тоқталады. Мұғалімнің кәсіби дамуы оның шеберлігімен тығыз байланысты. Сондықтан да жаңа бағыт, жаңа парадигма мұғалім мамандығының да өзгеруін талап етеді. Автор, сонымен қатар кәсіби дамудың әр түрлі деңгейлерін, ерекшеліктерін, мүмкіндіктерін теориялық тұрғыда терең дәлелдейді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject инклюзивті орта ru
dc.subject кәсіби құзыреттілік ru
dc.subject педагогикалық-психологиялық құзыреттілік ru
dc.subject интеграция ru
dc.subject коммуникативті құзыреттілік ru
dc.subject инклюзия процесі ru
dc.title Инклюзивті білім беру жағдайында мұғалімдердің кәсіби дамуы ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись