DSpace Repository

Қашықтан оқыту кезіндегі білімгерлердің сынақ емтихандарында қолданылатын бағдарламаларды талдау

Show simple item record

dc.contributor.author Зұлпыхар, Ж.Е.
dc.contributor.author Шындалиев, Н.Т.
dc.contributor.author Оразбаева, Б.А.
dc.date.accessioned 2023-06-29T09:48:00Z
dc.date.available 2023-06-29T09:48:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/3205
dc.description.abstract Мақалада қашықтан оқыту кезіндегі өзекті мәселелер қарастырылады. Қашықтықтан оқытуды дамытудағы басты мәселелерінің бірі ақпараттық телекомуникация ортасына сәйкес келетін оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын құру керек. Оқытудың заманауи әдістерін, оқытушылар мен білімгерлердің өзара әрекеттесуін қайта қарау қажет. Басты мақсаттарының бірі - оқытудың сапасы мен оның тиімділігін арттыру болып табылады. Қашықтықтан білім беру жүйелері барлық елдерде қолданып келеді және маңызды рөлге ие бола бастады деп айта аламыз. Қашықтықтан оқыту - бұл негізгі қызметтен алшақтамауға байланысты емес, кең ауқымды адамдарға білім беру қызметін ұсынудың қол жетімді құралы. Қоғамның дамуы қазіргі уақыттағы білім беру үрдісінде дамыған мемлекеттер стандарттарына деген ұмтылысты қажет етіп отыр. Сондықтан да әлемдік білім кеңістігіне кіру, әрине, бәсекеге қабілетті болу керек. Қажеттілік пен қабілет мүмкіндіктен туындайтын нәтижелер даму мен ұмтылыс арқылы жүзеге асатындығын жақсы білеміз. Аталмыш жүйені білім саласына енгізудегі басты мақсат, білім беру үрдісінің барлық қатысушыларының жоғары білім берудің ашық ресурстары мен технологияларына тең қол жеткізуін қамтамасыз ету. Ал бұл мақсатты жүзеге асыру үшін оқу үрдісін автоматтандыруды енгізуге жағдай жасау қажет. Мақсатқа қол жеткізу, оқу сапасын, білімді басқарудың тиімділігіне, сыртқы ортаның ақпараттық кірігуін арттырады. Қашықтан оқыту кезінде білімгерлердің білім, білік, дағдыларын есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы ерекше. Білімгерлерді сынақ кезіндегі бақылаудың көмегімен теориялық және практикалық білімдеріне талдау жасаудың маңыздылығы ерекше болып отыр. Қазіргі уақытта қашықтықтан оқытуда білімгерлердің білімін объективті бағалаудың өткір мәселелері туындап отыр. Яғни, онлайн Прокторинг жүйелері – бұл жүйелер білімгерлердің емтихан тапсыруда адал, ашық тапсырудың бір әдісі деп қарастыра аламыз. Мақалада қашықтан оқыту кезіндегі қолданылып жүрген әр түрлі деңгейдегі білім платформалары қарастырылады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject AlterCam веб ru
dc.subject GoToMeeting ru
dc.subject Mikogo ru
dc.subject BigBlueBatton ru
dc.subject LMS MOODLE ru
dc.subject Рlatonus ru
dc.subject Microsoft Teams ru
dc.subject bilimland онлайн мектеп ru
dc.subject қашықтан оқыту ru
dc.subject онлайн оқыту ru
dc.subject асинхронды оқыту ru
dc.subject синхронды оқыту ru
dc.title Қашықтан оқыту кезіндегі білімгерлердің сынақ емтихандарында қолданылатын бағдарламаларды талдау ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account