Репозиторий Dspace

Цифрлық білім беру ортасында болашақ педагог-психологтердің даярлау ерекшелігі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Байменова, Б.С.
dc.contributor.author Габдуллина, К.М.
dc.date.accessioned 2023-06-29T11:48:48Z
dc.date.available 2023-06-29T11:48:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/3275
dc.description.abstract Мақалада цифрлық білім беру ортасында педагог-психологтерді даярлау ерекшеліктері теориялық тұрғыда дәлелденген. «Цифрлық білім беру ортасы», «цифрлық сауаттылық», «ақпараттық құзыреттілік» ұғымдарына тоқтала отырып, автор терминдерге анықтама берген. Осы ұғымдарға жан-жақты талдау жасалынған. Ғалымдардың еңбектері негізінде цифрлық экономика және цифрлы қоғам құрудың алғышарттары мен байланыстары, негізгі қағидалары анықталған. Бұл мемлекеттің жаңа қоғам құрудағы белсенді іс-әрекеті болып табылады. Сондықтан да мақала мазмұнында еңбек нарығында сұранысқа ие, цифрлы технологияны жетік меңгерген, қоғам процесін түбегейлі өзгерте алатын, цифрлы құзыреттерге ие, өз бетінше шешім қабылдай алатын жаңа форматтағы тұлғаны қалыптастыру мәселесі сөз болады. Жаңа трансформациялық өзгерістер педагог-психологтің құзыреттілігіне жоғары талаптар қояды. Сол талаптарды ескере отырып, автор педагог-психолог мамандарды даярлау барысында жаңа жүйе құруды ұсынады. Педагог-психологтерді даярлаудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері талдауға алынады. Цифрлық білім беру мәселесімен айналысатын Рессей, Қазақстандық ғалымдардың еңбектері мақаланың мазмұнын тереңдете түседі. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject ақпараттық қоғам ru
dc.subject цифрлық білім беру ортасы ru
dc.subject компьютерлік сауаттылық ru
dc.subject ақпараттық мәдениет ru
dc.subject цифрлық технологиялар ru
dc.subject виртуалды білім беру ортасы ru
dc.title Цифрлық білім беру ортасында болашақ педагог-психологтердің даярлау ерекшелігі ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись