Репозиторий Dspace

Когнитивті оқыту теориясын қолдану негізінде болашақ география пәні мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Исабаева, С.Д.
dc.contributor.author Саипов, Ә.A.
dc.contributor.author Тоқпанов, Е.А.
dc.date.accessioned 2023-06-30T03:17:25Z
dc.date.available 2023-06-30T03:17:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/3281
dc.description.abstract Мақалада географияны оқытудың мақсаттары мен міндеттерін, мазмұнын, ұйымдастыру формалары мен әдістерін айқындайтын когнитивті оқыту теориясының негізгі ережелері, білім алушылардың арнайы пәндік және пәнаралық құзіреттіліктерін қалыптастырудағы маңызы ашылған. Когнитивті оқытудың болашақ география пәні мұғалімінің ойлау дағдыларын қалыптастырудағы алатын орны, теориялық түсініктерді меңгертудегі маңызы, географиялық, әдіснамалық, құндылықтық-мағыналық құрамдас бөліктері қарастырылған. Тақырыптың мазмұнын ашу үшін географияны оқытуда когнитивті бағдарды қолдану мәселелері бойынша отандық және шетелдік әдебиеттерге талдау жасалған. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject когнитивті оқыту ru
dc.subject коллаборативті оқыту ru
dc.subject құзыреттілік ru
dc.subject тұрғы ru
dc.subject өлшем ru
dc.subject пәндік құзыреттілік ru
dc.subject пәнаралық құзыреттілік ru
dc.title Когнитивті оқыту теориясын қолдану негізінде болашақ география пәні мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись