dc.contributor.author | Сәлімжан, Елпат | |
dc.date.accessioned | 2023-07-03T04:41:33Z | |
dc.date.available | 2023-07-03T04:41:33Z | |
dc.date.issued | 2022-04-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-337-674-5 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/3327 | |
dc.description.abstract | Қоғамның көкейтесті мәселелерінің бірі – үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік және экономикалық жағдайларға икемделген, бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру. Осыған орай білім беру мазмұнын жаңарту қазіргі таңда білім беруде басты орынға ие болып отыр. Бұл мақалада жаңа бағыттағы STEM білім беру жүйесін жетілдіру сияқты көкейтесті мәселені қолдай отырып, STEM білім берудің мағынасы мен мазмұнына талдау жасайды. Оның негізгі мұмкіндіктері мен STEM кабинеттеріндегі 3D принтердің мүмкіндігіне тоқталады. Қорытындылай келе, жеткіншектер білім алу барысында жаратылыстану ғылымдары, механика, шығармашылық және математика пәндерін оқуға бағытталған STEM оқыту әдістерін қолдануды ұсынды. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | педагогика | ru |
dc.subject | жаңартылған білім | ru |
dc.subject | білім беру жүйесі | ru |
dc.subject | оқушылар | ru |
dc.subject | студенттер | ru |
dc.subject | STEM білім беру | ru |
dc.subject | 3D принтер | ru |
dc.subject | жаратылыстану ғылымдары | ru |
dc.subject | инженерия | ru |
dc.subject | технология | ru |
dc.subject | математика | ru |
dc.title | STEM БІЛІМ БЕРУДЕ 3D ГРАФИКА МЕН 3D ПРИНТЕР БАЙЛАНЫСЫМЕН ҚОЛДАНЫЛУЫ | ru |
dc.type | Article | ru |