Репозиторий Dspace

ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ –НӘТИЖЕЛІ САБАҚ КЕПІЛІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жолдасбаева, Ақмаржан Ғаппарқызы
dc.date.accessioned 2023-07-04T06:44:46Z
dc.date.available 2023-07-04T06:44:46Z
dc.date.issued 2022-04-12
dc.identifier.isbn 978-601-337-674-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/3509
dc.description.abstract Білім беруді геймификациялау оқушылардың белгілі бір дағдыларын жақсартуға және оқуды оңтайландыруға арналған ойындарға ұқсас, деңгейлерін арттыра алады. Бұл мақалада геймификация ұғымын таныстыра отырып, математика сабағында тиімді қолдану арқылы оқушылардың белсенділігін арттыруға болатын түрлі ойын механикасы,әдістері қарастырылады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject геймификация ru
dc.subject жалпы білім ru
dc.subject ойын механикасы ru
dc.subject математика сабағы ru
dc.title ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ –НӘТИЖЕЛІ САБАҚ КЕПІЛІ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись