DSpace Repository

МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА КУРСЫНДА ТЕПЕ-ТЕҢ ТҮРЛЕНДІРУДІ ОҚЫТУДА ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Медетханова, Тоғжан Бақытжанқызы
dc.date.accessioned 2023-07-04T06:53:43Z
dc.date.available 2023-07-04T06:53:43Z
dc.date.issued 2022-04-12
dc.identifier.isbn 978-601-337-674-5
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/3513
dc.description.abstract Мектеп математика курсында тепе-теңдікті түрлендіру есептері жоғарғы сыныптарда көп кездеседі.Оқыту процесіндегі есептер әртүрлі тәсілдермен көрінуі мүмкін: білімді меңгеру құралы ретінде, іс-әрекетті тасымалдаушы ретінде, оқушылардың танымдық іс-әрекетін ынталандырушы ретінде, оқыту әдісінің формасы ретінде, аспаптық есептегіш құралдың нысаны ретінде , мазмұны және т.б.Бұл мақалада "Тепе-теңдікті дәлелдеуге арналған алгебралық есептер" элективті курсының жұмыс бағдарламасы және соны практикалықда қолданылуы жайында баяндалады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject элективті курс ru
dc.subject математиканы оқыту ru
dc.subject алгебралық есептер ru
dc.subject әдіснамалық негіз ru
dc.title МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА КУРСЫНДА ТЕПЕ-ТЕҢ ТҮРЛЕНДІРУДІ ОҚЫТУДА ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account