Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Медетханова, Тоғжан Бақытжанқызы | |
dc.date.accessioned | 2023-07-04T06:53:43Z | |
dc.date.available | 2023-07-04T06:53:43Z | |
dc.date.issued | 2022-04-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-337-674-5 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/3513 | |
dc.description.abstract | Мектеп математика курсында тепе-теңдікті түрлендіру есептері жоғарғы сыныптарда көп кездеседі.Оқыту процесіндегі есептер әртүрлі тәсілдермен көрінуі мүмкін: білімді меңгеру құралы ретінде, іс-әрекетті тасымалдаушы ретінде, оқушылардың танымдық іс-әрекетін ынталандырушы ретінде, оқыту әдісінің формасы ретінде, аспаптық есептегіш құралдың нысаны ретінде , мазмұны және т.б.Бұл мақалада "Тепе-теңдікті дәлелдеуге арналған алгебралық есептер" элективті курсының жұмыс бағдарламасы және соны практикалықда қолданылуы жайында баяндалады. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | элективті курс | ru |
dc.subject | математиканы оқыту | ru |
dc.subject | алгебралық есептер | ru |
dc.subject | әдіснамалық негіз | ru |
dc.title | МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА КУРСЫНДА ТЕПЕ-ТЕҢ ТҮРЛЕНДІРУДІ ОҚЫТУДА ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ | ru |
dc.type | Article | ru |