DSpace Repository

Кәсіптік білім берудегі әлеуметтік серіктестіктің мәні

Show simple item record

dc.contributor.author Шолпанқұлова, Г.К.
dc.contributor.author Дженсен, Дж. Мак Элдоуни
dc.contributor.author Садықова, А.Қ.
dc.contributor.author Колумбаева, Ш.Ж.
dc.date.accessioned 2023-08-04T09:30:58Z
dc.date.available 2023-08-04T09:30:58Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 2616-6895
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/4268
dc.description.abstract Қазіргі жағдайда кәсіптік білім беру ұйымының еңбек нарығының субъектілерінің институттармен, мемлекеттік және жергілікті билік органдарымен, қоғамдық ұйымдармен тиімді қарым-қатынас жүйесін қалыптастыру мәселесі өзекті болып қала береді. Мұндай қатынастар жүйесі барлық қатысушылардың мүдделерін барынша үйлестіру, оны есепке алу және ескеру негізінде бірлескен өзара тиімді қызмет мәселелерін шешуге арналған әлеуметтік серіктестік жүйесі болып табылады. Сондықтан, әлеуметтік серіктестік қатысушы тараптардың (әртүрлі ұйымдар, осы ұйымдардың субъектілері, қоғамдық ұйымдар, жеке тұлғалар) өзара әрекеттесуінің түрі, оның барлық қатысушыларының мақсаттарын келісу, өзара мүдделерді ғана емес, сонымен бірге олардың сәйкес келмеу нүктелерін де анықтау арқылы өзара тиімді диалогтық қатынастарды орнату арқылы консенсусқа қол жеткізумен сипатталады. Оның жүзеге асырылу деңгейіне байланысты білім берудегі әлеуметтік серіктестік белгілі бір ерекшелігімен ажыратылады. Жоғары, орта және бастауыш кәсіптік білім беруде ол түлектерді жұмысқа орналастыру немесе келісім-шарт, білім беру қызметкерлерінің мүдделерін қорғау туралы келісімдерге қол жеткізу үшін өзара жеңілдіктер, ымыраға немесе мәмілеге келу, келіссөздер барысында қандай да бір мәселе бойынша ортақ шешімге келуге негізделген идеологияның белгілі бір түрі ретінде қарастырылады. Кәсіптік білім беру саласындағы әлеуметтік серіктестік білім беру бағдарламасының академиялық сапа мен бітіруші түлектің жұмысқа орналасу мүмкіндігін біріктіріп, оны ары қарай жетілдіруге, білікті мамандардың ұтқырлығын арттыруға ықпал етеді. Әлеуметтік педагогтың кәсіби құзыреттілігінің сапалық сипаттамасы ретінде серіктестікке дайындығы университетте кәсіби қалыптасу кезеңінде қалыптасады және оның тұлғалық, танымдық және іс-әрекеттік компоненттерінің бірлігімен анықталады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject серіктестік ru
dc.subject әлеуметтік серіктестік ru
dc.subject білім берудегі әлеуметтік серіктестік ru
dc.subject әлеуметтік серіктестік қағидалары ru
dc.title Кәсіптік білім берудегі әлеуметтік серіктестіктің мәні ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account