Репозиторий Dspace

Еуропалық және қазақстандық академиялық ұтқырлықтың салыстырмалы талдауы

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Азмуханова, А.
dc.contributor.author Баспақ, Т.
dc.date.accessioned 2023-08-07T09:01:00Z
dc.date.available 2023-08-07T09:01:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.issn 2616-6887
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/4350
dc.description.abstract Қазақстандық жоғары білімнің жай-күйі, сондай-ақ ғаламдану жағдайындағы академиялық ұтқырлық бағдарламасының халықаралық тәжірибесін зерделеу бүгінгі таңда ерекше назар аудартуда. Бұл ғылыми мақалада «Қазақстан-2050: құрылған мемлекеттің жаңа саяси бағыты» стратегиясында айқындалған Қазақстанның әлемнің ең дамыған 30 елінің қатарына кіру логикасына сай талдау жасалады. Еуропалық тәжірибені негіздей отырып, бүгінгі таңдағы академиялық ұтқырлық бағдарламасындағы кездесетін кейбір қиыншылықтар мен жетілдіруді күтіп тұрған мәселелер талдауға алынады. Салыстырмалы зерттеу барысында ECTS кредиттерін орындаудағы отандық және шетелдік университеттердің академиялық кезеңдеріндегі сәйкессіздіктер, ұтқырлық жағдайында қаржыландыруды дұрыс ұйымдастыру, студенттердің адаптациялық кезеңнен өтуге арнайы топтың не ұйымның жұмыс жасауы, жан-жақты қолдау мәселелері көтерілді. Академиялық ұтқырлық дамудың еуропалық білім беру кеңістігіне енудің жаңа құралы ретінде бірнеше контекстер тұрғысынан қаралады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject академиялық ұтқырлық ru
dc.subject Болон процесі ru
dc.subject Erasmus Mundus ru
dc.subject бірлескен білім беру бағдарламалары (БББ) ru
dc.title Еуропалық және қазақстандық академиялық ұтқырлықтың салыстырмалы талдауы ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись