Аннотации:
Қазіргі әлемді интернетсіз және сандық құрылғыларсыз елестету
мүмкін емес, цифрландыру – өмірдің барлық салаларын қамтитын және
жылдан жылға қарқын алып келе жатқан жаһандық тренд. Қазіргі әлемде
цифрландыру елдің экономикалық, саяси, әлеуметтік, ғылыми әлауқатының негізін құрайды, сондықтан білім беруді цифрландыру әрбір
елдің дамуындағы басымдықтардың бірі болып табылады. Қазақстанның
білім беру саласын цифрландыру салыстырмалы түрде жақында басталды,
бірақ жаһандық пандемия және онымен байланысты қашықтықтан білім
беруге шұғыл көшу білім беру жүйесін цифрлық трансформациялау
процесін едәуір жеделдетті. Бұл мақала пандемияның Қазақстандағы білім
беруді цифрландыру процесіне әсерін зерттеуге арналған, онда онлайноқытуға көшу кезінде қазақстандық білім беру тап болған проблемаларға
және оларды шешу үшін мемлекет пен бизнес-орта қабылдаған шұғыл
шараларға талдау жасалған. Зерттеу негізінде мемлекеттік статистика
комитетінің деректері, ақпарат көздері, SWOT-талдау негізінде гипотезаға
талдау және тексеру жүргізілді, нәтижесінде біз пандемияның білім беру
саласын цифрлық трансформациялау процесіне әсерін бағалай алдық және
оның даму перспективаларын қарастырдық, сонымен қатар цифрлық білім
беру сапасын одан әрі жақсартудың негізгі бағыттарын анықтадық.
Қазақстандағы білім беруді цифрлық трансформациялау саясатының
проблемасы осы зерттеуде өзекті және зерттеуді қажет ететін ретінде
қарастырылады.