Репозиторий Dspace

Маркетингтік зерттеулер негізінде Қазақстан Республикасының туристік қызметтерін жылжыту

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Баймбетова, А.Б.
dc.contributor.author Бейсенбаев, А.Р.
dc.contributor.author Абдыкулова, К.А.
dc.date.accessioned 2023-08-24T04:02:40Z
dc.date.available 2023-08-24T04:02:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 2079-620Х
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/5471
dc.description.abstract Мақалада туристік қызметтерді жылжытуға әсер ететін негізгі факторлар қарастырылады. Авторлар қазіргі жағдайдағы өзекті туристік маркетинг әдіснамасын талдады. Қазақстан туризмнің дамуын тежейтін мәселелерді зерттеудің өзектілігін айқындалды. Осыған байланысты инфрақұрылымдық кедергілер жиі талданады. Алайда біздің қызығушылығымыз тұтынушылық артықшылықтар мен туризм саласындағы құндылықтарда жатыр, олар біздің ойымызды шешуші болып табылады және зерттеу тақырыбына айналды. Оның ғылыми негізі маркетинг құралдарын зерттеу мен енгізу болып табылады. Осыған орай, әртүрлі құндылықтары, әлемге көзқарасы, тұтыну стилі бар, бірақ бір уақытта өмір сүретін ұрпақтардың бес түрі ерекшеленеді. Маркетингтік зерттеулер үшін біз Х және Y ұрпақтарының сауалнамалық нәтижесінде таңдадық. Олар 18 жастан 62 жас аралығындағы адамдар, яғни туристер мен саяхатшылардың маңызды бөлігін құрайды. Маркетингтік зерттеу кезең-кезеңмен жүргізіледі. Нақты маркетингтік құралдар аймақтың туризмін ілгерілетуге мүмкіндік береді және ішкі туризмді дамытуға септігін тигізетін болады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject маркетинг ru
dc.subject туризм ru
dc.subject бренд ru
dc.subject туристік қызметтер ru
dc.subject маркетинг құралдары ru
dc.subject ілгерілету ru
dc.title Маркетингтік зерттеулер негізінде Қазақстан Республикасының туристік қызметтерін жылжыту ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись