Аннотации:
Мақала халыққа қызмет көрсету орталығының жұмысын жаппай қызмет көрсету жүйесі ретінде зерделеу кезінде “маңыздылық дәрежесімен” сипатталатын
өтінімдерді зерттеу болып табылады. Жүйенің күрделілігі мен болжанбайтын мінез-құлқы, аналитикалық модельдеудің нәтижелері, жүйенің нақты мінез-құлқынан сандық жағынан ғана емес, сонымен қатар сапалық жағынан да айтарлықтай ерекшеленуі мүмкін, сондықтан нақты жүйелердің мінез-құлқын зерттеген кезде елеулі жеңілдіктер жасалуы керек. Егер, модель жауап беруі керек сұрақтар, нақты жүйенің динамикасын анықтайтын негізгі заңдар мен себептерді түсіндірумен байланысты болмаса, сонымен қатар оның іс-әрекетін практикалық талдаумен байланысты болса, онда имитациялық модельдеуді қолдану орынды болады.
“Маңыздылық дәрәжесі” арқылы туындайтын өтінімдер арқылы халыққа қызмет
көрсету орталығыны жұмысының көрсеткіштерін бағалау, ерекшеліктерін зерттеу үшін кезек
жүйесінің имитациялық моделі ұсынылған, қосымшалардың кіріс ағыны экспоненциалды
үлестірілген, ал клиенттерге қызмет көрсету уақыты қалыпты тарату заңына бағынады.
Тәжірибе MATLAB Simulink жүйесінің SimEvents модельдеу ортасында және кестелік
құралдарда өткізілді. Халыққа қызмет көрсету орталығының қызметін модельдеу және қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін жұмыс жүргізіледі. Алынған нәтижелер операцияны диагностикалау және жаппай қызмет көрсетуді оңтайландыру үшін модельдеуге модельдеуге оқиғаның дискретті тәсілінің әмбебаптығы мен әсерін дәлелдейді. Нәтижелерді жазу және визуализациялау үшін, виртуалды құралдарының мүмкіндіктерін пайдалану, визуалдыбағытталған бағдарламалаудың заманауи құралдарын қолдану қажет.