Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Күдер, Гүлназ Серікқызы | |
dc.date.accessioned | 2023-09-15T08:26:52Z | |
dc.date.available | 2023-09-15T08:26:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-337-539-7 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/6883 | |
dc.description.abstract | Мақалада дифференциалды диагностикада дамуында ауытқулары бар баланың даму мүмкіндіктерін анықтау үшін оқу эксперименті принципіне негізделген психодиагностикалық әдістерді қолданудың өзектілігі негізделеді. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ЕНУ им. Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | дифференцалды диагностика | ru |
dc.subject | оқу эксперименті принципі | ru |
dc.subject | көмек түрлері | ru |
dc.subject | психологиялық-педагогикалық диагностика кезеңдері | ru |
dc.title | ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫ ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫ ДИАГНОСТИКАЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ | ru |
dc.type | Article | ru |