dc.contributor.author |
Салыбай, Жанар Сайпымалікқызы |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-19T10:15:15Z |
|
dc.date.available |
2023-09-19T10:15:15Z |
|
dc.date.issued |
2021-04-12 |
|
dc.identifier.isbn |
978-601-337-539-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.enu.kz/handle/enu/7219 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада жарнама саласындағы ұлттық менталилетке кері әсерін тигізетін мәселелер мен жарнама жасаудағы жалпыадамзаттық құндылыққа қарсы келетін факторлардың қолданылуы зерттеледі. Жарнама жасау кезінде ескерілетін жайттар мен сақталуы қажет ұлттық стандарттар баяндалады. Сонымен қатар жаһандық тәжірибеде көпшіліктің жаппай наразылығына ұшыраған жарнамалардағы қателіктер қарастырылды. Мақаланы жазу барысында жарнама жасау кезінде менталитеттік құндылықтарды сақтаудың маңыздылығы мен ескерілуі тиіс принциптер (адамгершілік, ұлттық бірегейлік, гендерлік теңдік) анықталды.
Халықаралық тәжірибеде халықтың наразылығын тудырған үлкен компаниялардың түрлі қателіктері мен ұлттық менталитетке қатысты жарнама элементтері салыстырылды. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева |
ru |
dc.subject |
жарнама |
ru |
dc.subject |
маркетинг |
ru |
dc.subject |
PR саласы |
ru |
dc.subject |
коммуникациялық технология |
ru |
dc.title |
ЖАРНАМАЛАРДАҒЫ ҰЛТТЫҚ МЕНТАЛИТЕТ МӘСЕЛЕСІ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |