Репозиторий Dspace

ЖАРНАМАЛАРДАҒЫ ҰЛТТЫҚ МЕНТАЛИТЕТ МӘСЕЛЕСІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Салыбай, Жанар Сайпымалікқызы
dc.date.accessioned 2023-09-19T10:15:15Z
dc.date.available 2023-09-19T10:15:15Z
dc.date.issued 2021-04-12
dc.identifier.isbn 978-601-337-539-7
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/7219
dc.description.abstract Бұл мақалада жарнама саласындағы ұлттық менталилетке кері әсерін тигізетін мәселелер мен жарнама жасаудағы жалпыадамзаттық құндылыққа қарсы келетін факторлардың қолданылуы зерттеледі. Жарнама жасау кезінде ескерілетін жайттар мен сақталуы қажет ұлттық стандарттар баяндалады. Сонымен қатар жаһандық тәжірибеде көпшіліктің жаппай наразылығына ұшыраған жарнамалардағы қателіктер қарастырылды. Мақаланы жазу барысында жарнама жасау кезінде менталитеттік құндылықтарды сақтаудың маңыздылығы мен ескерілуі тиіс принциптер (адамгершілік, ұлттық бірегейлік, гендерлік теңдік) анықталды. Халықаралық тәжірибеде халықтың наразылығын тудырған үлкен компаниялардың түрлі қателіктері мен ұлттық менталитетке қатысты жарнама элементтері салыстырылды. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject жарнама ru
dc.subject маркетинг ru
dc.subject PR саласы ru
dc.subject коммуникациялық технология ru
dc.title ЖАРНАМАЛАРДАҒЫ ҰЛТТЫҚ МЕНТАЛИТЕТ МӘСЕЛЕСІ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись