Аннотации:
Бұл мақалада ұсынылған дифференциалды доңғалақ жұбының дизайнын
жасау үшін дифференциалды және типтік доңғалақтардың бір – бірінен артышылықтары мен кемшіліктері салыстырылды, доңғалақты жұптарды пайдаланудың жалпы режимі
анықталды, жолдың түзу және қисық аймақтарында дифференциалды орындалатын доңғалақ жұбының қозғалысы кезінде бір дөңгелектің екіншісіне қатысты айналу жиілігінің мүмкін
болатын ең үлкен айырмашылығының есебі көрсетілді. Дифференциалды және типтік
доңғалақ жұптарының артышылықтар мен кемшіліктерін анықтауда келесі көрсеткіштер
қолданылды: сенімділік, экология, күрделі салымдар, пайдалану шығындары, қозғалыс қауіпсіздігі.