DSpace Repository

«ЖАСЫЛ МЕКТЕП» МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ КОНТЕКСТІНДЕ 9-СЫНЫП ГЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫН ЭКОЛОГИЯЛАНДЫРУ

Show simple item record

dc.contributor.author Танжарикова, Молдир Бердихановна
dc.contributor.author Саипов, Абдимажит Аманжолович
dc.date.accessioned 2023-09-22T03:57:13Z
dc.date.available 2023-09-22T03:57:13Z
dc.date.issued 2022-10-28
dc.identifier.isbn 978-601-337-781-0
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/7631
dc.description.abstract Мақалада қазіргі əлемнің жаһандық үдерістерінің ішінде экология, экологиялық білім мен тəрбие беру мəселелері өзекті болып тұрғандықтан, орта мектеп оқушыларының географиялық білімдерің экологияландыру мақсатында олардың кешенді экологиялық білімдерін тереңдету жəне кеңейту қажеттілігі туралы баяндалады. Ол үшін география сабақтарының мазмұның экологияландыру үдерісін экологиялық білімді тек білім, білік, дағдыларды қалыптастыру ретінде ғана емес, сонымен қатар табиғатты қорғаудың белсенді тəжірибелік іс-əрекет ретінде қарастыру қажет. Мектептегі экологиялық білім берудің басты мақсаты-оқушылардың экологиялық мəдениеті мен экологиялық ойлау қабілеттерің қалыптастыру. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject географиялық білім ru
dc.subject экологиялық білім ru
dc.subject экологияландыру ru
dc.subject экологияны қорғау ru
dc.subject табиғи ресурстар ru
dc.subject табиғат ru
dc.title «ЖАСЫЛ МЕКТЕП» МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ КОНТЕКСТІНДЕ 9-СЫНЫП ГЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫН ЭКОЛОГИЯЛАНДЫРУ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account