Репозиторий Dspace

ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ҚОНАҚҮЙЛЕР ТУРАЛЫ ПІКІРЛЕРДІҢ РЕҢКІН АСПЕКТІЛЕРГЕ ТАЛДАУ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Оралбекова, І.Т.
dc.contributor.author Ергеш, Б. Ж.
dc.date.accessioned 2023-09-25T06:43:19Z
dc.date.available 2023-09-25T06:43:19Z
dc.date.issued 2022-06-18
dc.identifier.isbn 978-601-326-645-9
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/7837
dc.description.abstract Интернетте пайдаланушыларға өз пікірлерімен алмасуға және тауарлар мен қызметтердің барлық түрлері туралы пікірлер қалдыруға мүмкіндік беретін көптеген платформалар бар. Бұл пікірлер басқа пайдаланушылар үшін ғана емес, сонымен қатар өздерінің беделін қадағалап, өнімдері мен қызметтері туралы дер кезінде кері байланыс алғысы келетін компаниялар үшін де пайдалы болуы мүмкін. Бұл саладағы мәселенің ең егжей-тегжейлі тұжырымы пайдаланушының жалпы объектіге ғана емес, сонымен қатар оның жеке аспектілеріне деген қатынасын анықтайтын аспектілі-бағытталған сентимент талдауда қойылады. Мақалада машиналық оқыту негізінде қонақүй туралы пікірлерді аспектілерге бөлу мәселесін шешу қарастырылады. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject машиналық оқыту ru
dc.subject сентимент талдау ru
dc.subject қонақүй туралы пікілер ru
dc.subject Naive Bayes ru
dc.subject SVM ru
dc.title ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ҚОНАҚҮЙЛЕР ТУРАЛЫ ПІКІРЛЕРДІҢ РЕҢКІН АСПЕКТІЛЕРГЕ ТАЛДАУ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись