dc.contributor.author | Абишева, Ж. М. | |
dc.contributor.author | Разахова, Б. Ш. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-25T08:04:27Z | |
dc.date.available | 2023-09-25T08:04:27Z | |
dc.date.issued | 2022-06-18 | |
dc.identifier.isbn | 978-601-326-645-9 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/7851 | |
dc.description.abstract | Бұл жұмыс геймификация қосымшаларының білім берудегі ықпалына шолу мақсатында жазылды. Ол үшін геймификация әдісін білім беру саласында қолдану бойынша зерттеулер жүргізілді. Ойын элементтерін пайдалану арқылы қандай жетістіктерге жетуге болатыны, оның артықшылықтары мен кемішіліктері көрсетілді. Геймификация арқылы ойынға айналдырылған оқыту жүйесін ұстану қазіргі заманауи технологияларды пайдалануға және білім беру процесін цифрландыруға алып келеді. Ойын элементтерінің бірдей құралдар жиынтығын қолданатын, бірақ бірдей элементтерді әртүрлі тәсілдермен қолданатын қосымша тәсілдер ретінде геймификацияның ойын дизайнын таңдау өте маңызды. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | геймификация | ru |
dc.subject | білім берудегі тенденция | ru |
dc.subject | заманауи технология | ru |
dc.subject | қашықтықтан оқыту | ru |
dc.subject | ойын элементтері | ru |
dc.subject | білім беруді цифрландыру | ru |
dc.subject | ойын механикасы | ru |
dc.subject | ойын сценарийлері | ru |
dc.subject | оқыту әдісі | ru |
dc.title | БІЛІМ БЕРУДЕГІ ГЕЙМИФИКАЦИЯ | ru |
dc.type | Article | ru |