Репозиторий Dspace

КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕ САПАЛЫ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ӘДІСТЕРІ АРҚЫЛЫ БАНКАРАЛЫҚ БӘСЕКЕЛЕСТІКТІ ЖЕТІЛДІРУ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Хамитхан, Н.
dc.date.accessioned 2023-09-25T10:00:00Z
dc.date.available 2023-09-25T10:00:00Z
dc.date.issued 2022-06-11
dc.identifier.isbn 978-601-337-682-0
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/7903
dc.description.abstract Коммерциялық банктегі сапалы қызмет жүйесін құру үшін ұйым басшылығының стратегиялық шешімі қажет. Ұйымның сапа қызметінің жүйесі бірегей және оның өзіндік ерекшелігімен анықталады. Басшылықтың сапа мәселелерін банктің корпоративтік басқару қызметіне және жұмыс мәдениетіне қосу туралы шешімі мен сапалы басқару жүйесі біршама мөлшерде банктің келешектегі табысына кепілдік беретіндігін түйсіну, өйткені «сапа-табыстылық» бағыныштылығы, оны енгізуде эмпириялық зерттеулер дәлелдеген. Қазақстан экономикасы бәсекеге қабілеттілікті нақты қаржы институттарының, атап айтқанда қаржы-банк институттарының бәсекеге қабілеттілігі арқылы қалыптастыратынын есте ұстаған жөн. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева ru
dc.subject сапалы қызмет ru
dc.subject 9001 ISO стандарт жүйесі ru
dc.subject қаржы жүйесінің цифирландыру ru
dc.subject банктік иновация ru
dc.subject банкаралық бәсекелес ru
dc.title КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕ САПАЛЫ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ӘДІСТЕРІ АРҚЫЛЫ БАНКАРАЛЫҚ БӘСЕКЕЛЕСТІКТІ ЖЕТІЛДІРУ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись