Репозиторий Dspace

Теміржол калибрлерін өзгерту жүйелерін зерттеу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Балабекова, К.Г.
dc.contributor.author Забиева, А.Б.
dc.contributor.author Оразалина, А.Б.
dc.date.accessioned 2023-11-15T06:36:58Z
dc.date.available 2023-11-15T06:36:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.issn 2616-7263
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.32523/2616-7263-2023-144-3-143-153
dc.identifier.uri http://rep.enu.kz/handle/enu/9465
dc.description.abstract Мақалада теміржол калибрлерін өзгерту жүйелері зерттелген. Қазіргі таңда бір елден екінші елге өткен кезде стандартты рельстер 1435 мм – ден 1520 ммлік теміржол релсіне түрленеді. Дөңгелектер мен теміржолдар арасындағы байланыс қысымын есептеу нәтижесінде максималды байланыс қысымы 534 МПа деңгейінде болды және мұны «Байланыс қысымы және қызмет ету мерзімі» анықтамалығындағы мәліметтермен салыстыруға болады, онда байланыс қысымының циклдарға тәуелділік қисығы 1 орташа баллдан төмен байланыс қысымы деңгейінде 104 миллион циклды көрсетеді. Анықтамалықтағы мәліметтерге сүйене отырып, 534 МПа байланыс қысымы деңгейінде тозу салдарынан шаршаудың бұзылуы күтілмесе де, байланыс аймағындағы шаршаудың бұзылуы беттің күйіне және сыртқы жағдайларға байланысты, сондықтан бетті майлау және техникалық қызмет көрсету үнемі жүргізілуі керек екендігіне көз жеткізілді. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ЕНУ им. Л.Н. Гумилева ru
dc.subject теміржол ru
dc.subject шығыр рельсі ru
dc.subject шығыс дискі ru
dc.subject рельс ru
dc.subject Мизес фоны ru
dc.subject ойық рельс ru
dc.subject калибр ru
dc.subject қаттылық ru
dc.subject жүктеме ru
dc.subject құлыпты ашу ru
dc.title Теміржол калибрлерін өзгерту жүйелерін зерттеу ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись