Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Балабекова, К.Г. | |
dc.contributor.author | Забиева, А.Б. | |
dc.contributor.author | Оразалина, А.Б. | |
dc.date.accessioned | 2023-11-15T06:36:58Z | |
dc.date.available | 2023-11-15T06:36:58Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.issn | 2616-7263 | |
dc.identifier.other | DOI: doi.org/10.32523/2616-7263-2023-144-3-143-153 | |
dc.identifier.uri | http://rep.enu.kz/handle/enu/9465 | |
dc.description.abstract | Мақалада теміржол калибрлерін өзгерту жүйелері зерттелген. Қазіргі таңда бір елден екінші елге өткен кезде стандартты рельстер 1435 мм – ден 1520 ммлік теміржол релсіне түрленеді. Дөңгелектер мен теміржолдар арасындағы байланыс қысымын есептеу нәтижесінде максималды байланыс қысымы 534 МПа деңгейінде болды және мұны «Байланыс қысымы және қызмет ету мерзімі» анықтамалығындағы мәліметтермен салыстыруға болады, онда байланыс қысымының циклдарға тәуелділік қисығы 1 орташа баллдан төмен байланыс қысымы деңгейінде 104 миллион циклды көрсетеді. Анықтамалықтағы мәліметтерге сүйене отырып, 534 МПа байланыс қысымы деңгейінде тозу салдарынан шаршаудың бұзылуы күтілмесе де, байланыс аймағындағы шаршаудың бұзылуы беттің күйіне және сыртқы жағдайларға байланысты, сондықтан бетті майлау және техникалық қызмет көрсету үнемі жүргізілуі керек екендігіне көз жеткізілді. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ЕНУ им. Л.Н. Гумилева | ru |
dc.subject | теміржол | ru |
dc.subject | шығыр рельсі | ru |
dc.subject | шығыс дискі | ru |
dc.subject | рельс | ru |
dc.subject | Мизес фоны | ru |
dc.subject | ойық рельс | ru |
dc.subject | калибр | ru |
dc.subject | қаттылық | ru |
dc.subject | жүктеме | ru |
dc.subject | құлыпты ашу | ru |
dc.title | Теміржол калибрлерін өзгерту жүйелерін зерттеу | ru |
dc.type | Article | ru |