Аннотации:
Елiмiзде бренд те цифрлық технологиялар сияқты маркетингпен қатар
қарқынды дамуда. Маркетинг дегенiмiз - идеяларды жоспарлау, алға жылжыту және
жүзеге асыру үдерісі болса, онда брендинг – бұл өнiмдi пайдалану нәтижесiнде сатып
алушыда қалатын әсерлер жиынтығы. Әр тұтынушыға психологиялық әсер етпей
брендингтi елестету мүмкiн емес. Өнiмнiң техникалық сипаттамасынан басқа,
маркетологтар мен PR мамандары сатылымның өсуiне әсер ететiн психологиялық
әдiстердi бiлуi керек. Сонымен қатар, ұзақ мерзiмдi келешекке мақсатты аудиторияны
қалыптастыру қажет. Мақсатты аудитория - кез келген маркетингтiк қызметтiң
маңызды аспектiсi. Брендтiң мақсатты аудиториясының болуы бiзге нарықтық
тұтынушылардың белгiлi бiр тобына шоғырлануға, оны қажеттi жерде дұрыс қарымқатынаста сатуға мүмкiндiк бередi. Шындығында, бұл белгiлi бiр брендке мұқтаж және өнiм ұсынатын артықшылықтарға қызығушылық танытатын адамдар тобынан құралады.