Abstract:
Бұл мақалада қазiргi уақытта шығындардың алдын алу мәселесiн шешу
жолдарының бiрi ретiнде «үнемдi өндiрiс» жүйесiн енгiзу болып табылады. Қазақстандық
автокөлiкке қызмет көрсету орталықтарына осы жүйенi енгiзу өте маңызды тапсырма ретiнде
қарастырылады. Hyundai Auto компаниясында кепiлдiк берiлген сұранысқа сүйенген, жаппай
өндiрiстiң орнына, даналы өнiмдi қоса алғанда, әр түрлi тауарлардың шағын партияларымен
жұмыс жасау, клиенттiң жеке сұраныстарын қанағаттандыра алатын әртараптандырылған
өндiрiске қажеттiлiк пайда болған кезде, постиндустустриалдық экономика жағдайында өсуге
бағытталған. Мұндай өндiрiстiң негiзгi мiндетi бәсекеге қабiлеттi өнiмдердi қажеттi мөлшерде,
қысқа уақытта және ресурстардың ең аз шығынымен шығару болып табылады.